Friday, April 3, 2009

Tag Lagi

Sebenarnya saja jer nak buat tag ni, bukan aper kebelakangan ni macam kurang idea plak nak tulis kat sini. So kepada follower saya yang dihargai Kenangan Terindah, jgn marah sebab menawarkan diri nak buat tag ni. Lagipon dia yang kata sesapa pon leh buat tag ni.Hehehe...

1. Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama blog itu?

Nama blog sepertimana yang sume tahu Janji Alam. Nama tu diambil dari sebuah lagu yang tidak dipublishkan kat market oleh sorang kawan aku. Kau cari la entri yang lama-lama tu tajuk "Kenapa Janji Alam." Kat situ ada sejarah asal usul nama blog ni.

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://janjialam.blogspot.com

Rasanya tak ada penjelasan lanjut kot pasal ni. Sebabnya sama je link ni dengan nama blog nih.

3. Apakah method dalam penulisan blog anda?

Actually takde method yang khusus. Tapi aku hanya mengutarakan sesuatau yang aku rasa nak kongsikan saja kat sini. First aku cari satu phrase, then aku fikir dalam pelbagai konteks dan selalunya dari sudut tasawuf, falsafah dan akidah. Pastu aku taip je la kat sini.

4. Pernah tak terasa nak hapuskan blog anda? Kenapa?

Setakat ni belum lagi. Sebab aku suka buat blog ni dan orang baca. Readers aku pon tak ramai mana. Nantilah kalau akau rasa nak tutup aku tutup la blog nih.

5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

Saya tak kenal dia. Tapi saya rasa dia ni cool dan pandai control problem. Heheh. Jgn marah tau pu3.

6. Senaraikan calon yang akan di Tag.

First sekali aku nak tag Hisham
Then Murtadha
Then payed
dan terakhir sekali Gnie...hehehe (peace no war dear)

1 comment:

Pu3 said...

hehehe.
ahin, makaceh coz sudi wat.
pu3 da ltakkn nama ahin skali.
sila2.
hehehe.
=D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...