Wednesday, April 29, 2009

Internet yang down

Hari ini secara magisnya, internet telah kembali kepada sediakala. Aku tak tau la berapa lama boleh bertahan. Sudah berhari-hari kerja aku jadi jem kerana ketiadaan internet. Tension sungguh. Inikah bangunan yang dibangga-banggakan yang berstatus MSC Cybercentre?

Sebenarnya sudah hampir dua minggu internet kat sini bermasalah. Aku dah report 2-3 kali kali kat management. Jawapan diberi hanya "Kitorang akan usahakan." Adus. Harapnya lepas ni jangan la mcm ni lagi. Hidup tanpa internet seperti siang tak bermatahari.

2 comments:

Barunakbelajar said...

Bro lu keje update blog ek?Rajin sungguh ko ngapdate blog hari2..

Abdul Halim said...

mana ada ari2, entri tu kebanyakannya auto publish.aku buat byk2 then aku stkan time dia akan publish.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...