Friday, September 19, 2008

Gua kene Tag

1. Name one person who made you laughed last night.
Wak, gua pon tak tau nama sebenar dia aper. Dia ni kawan syarum....semalam dia lepak dgn dua pastu gua kasi dia bwk keta gua...gau tak ingat dia buat lawak aper. Yang pasti dia buat lawak arrr....

2. What were you doing at 0800?

Pagi tadi gua tgh layan sms dgn Norazliana, kawan gua kat kota tinggi.

3. What were you doing 30 minutes ago?
Jual setem kat pejabat pos.

4. What happened to you in 2006?
Gua baru start bisnes gua ni.....opis ni gua baru bukak.

5. What was the last thing you said out loud?
Balik! Balik! gua kalau taip kali nak blah dari opis gua mmg jerit kuat2 gua nak balik. Lagi-lagi kalau gu tengah tension. Dukacita dimaklumkan.

6. How many beverages did you have today?
Sahur tadi gua minum teh segelas, air kosong segelas dengan air supplement segelas...sume 3 la kot..siang ni gua posa..tak minum air.

7. What color is your hairbrush?
Gua tak penah pakai menatang ni.Ngarut jerk

8. What was the last thing you paid for?
Semalam gua nak bayar nasi goreng daging merah makan kat kedai kelantan tu...tapi wak nak belanja gua ngan syarum...gua amek balik la duit gua tu semalam.hehehe.

9. Where were you last night?
Umah syarum....gua lepak sampai tertido.kenyang sangat makan nasi goreng daging merah tu. Gua balik umah dekat2 sahur.

10. What color is your front door?
Coklat gelap. Warna syelek. kalu lu nak suruh gua cat lain pon gua taknak. kaler tu dah lawa dah.

11. Where do you keep your change?
Dalam keta ada, dalam poket seluar.tiap2 seluar yang gua pakai mesti ada syiling.


12. What’s the weather like today?
Tadi masa gua datang keje tgh mendung, ni dah cerah pulak….


13. What’s the best ice-cream flavor?

Vanila kot…kengkadang gua suka coklat…gua belasah je beb.


14. What excites you?

Spongebob kot…gua pon tak tau apasal.


15. Do you want to cut your hair?
Yes. Mungkin gua akan botakkan kepala dalam tempoh terdekat ni.


16. Are you over the age of 25?
Ya..kalau boleh gua nak sentiasa dalam umur 25..(boleh ker?)


17. Do you talk a lot?
Haah, gua mmg suka bercakap. Kalau kena kawan lagi menjadi-jadi


18. Do you watch the O.C.?
O.C tu aper? OCBC bank gua tau la


19. Do you know anyone named Steven?
Ader..bos kawan gua. Kawan gua tu dah berenti dah keje ngan steven ni.


20. Do you make up your own words?

Yes


21. Are you a jealous person?
Sikit je kot…hahaha


22. Name a friend whose name starts with the letter ‘A’.
Azmi. Kawan gua masa kadet dulu. Dia dapat best cadet untuk kontinjen UM. Sekarang ni dia dah jadi Kapten kat 1RAD. Keje kat melaka. Kat tempat gua.


23. Name a friend whose name starts with the letter ‘K’.
Kamal. Kawan sekolah gua. Dia ada moto Harley skarang.


24. Who’s the first person on your received call list?
Henpon Maxis – Zurairi, gua ada nak order barang dengan dia nak antar petang kang.

Henpon Celcom – Amran, tanya gua bile dapat payment projek gua kat Kuala Sungai Baru aritu.


25. What does the last text message you received say?
Henpon Maxis – “Okay, thanks.” Dari zurairy, gua bagi no akaun gua dia nak bayar payment.

Henpon Celcom – “Tq 4 ur wish..can u give ur address plz..” Siti Nora Azura, kekasih gelap gua. Arini besday dia. Tadi gua msg dia lepas sahur tadi.


26. Do you chew on your straw?
Ada…pastu gua suka tiup kat kawan sebelah gua.


27. Do you have curly hair?
Takde!


28. Where’s the next place you’re going to?
Masjid….solat Jumaat


29. Who’s the rudest person in your life?
Ada…nama ada huruf “F”. Tapi gua bole campur dgn dia.


30. What was the last thing you ate?
Nasik. Sahur pagi tadi.


31. Will you get married in the future?
Memang la nanti gua nak kawin, apasal? Lu tak mo kawin ka?


32. What’s the best movie you’ve seen in the past 2 weeks?
Gua tengok hancock….takla best sgt…


33. Is there anyone you like right now?
Gua suka sume orang.


34. When was the last time you did the dishes?
Semalam kot.


35. Are you currently depressed?
Takde la..gua happy. Tapi lua jgn tanya la pasal 2 minggu lepas….


36. Did you cry today?

Mana ada…watdehel….


37. Why did you answer and post this?
Aku selalu tgk org buat benda ni..nak gak try buat…hahaha


38. Tag 5 people who would do this.
1. Chika

2. Johari

3. Payed

4. Nanti lah aku pikirkan







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...