Sunday, November 28, 2010

ACK - Belum Puas Menipu

Lagi cerita dari Aidid Muaddib. Dengar cerita semasa tarik bersama PERKASA, ada pulak satu mamat yang mengaku dia adalah Aidid. Bila aku dengar cerita ni aku macam nak gelak sambil berguling-guling. Nak lagi sedap, lepas dah ngaku jadi Aidid siap mintak maaf bagai pasal tulisan dalam blog yang menghentam ACK dan konco-konconya.

Waddehel man. Tak habis-habis nak berlakon diorang nih. Kalau ye pun tak boleh nak counter back kat pendedahan yang Aidid buat, kau keep it quiet dan tunggulah polis yang katanya sedang membuat "siasatan" kepada Aidid tu. Then let the mahkamah judge who is the real conman. Is it Aidid or AC and his friends. Bring up the proof and sue Aidid in court if you dare to.

Some more, there's new screen shot of cheque yang tak seberapa amaunnya dipaparkan di web ACK. More lies? Yup. I think so. Satu lagi penipuan di siang hari secara terang-terangan yang bakal dipercayai oleh orang bodoh atau orang yang tak pernah tahu pasal akaun semasa yang boleh dibuka di mana-mana cawangan bank perdagangan di Malaysia ni. Boleh ke mereka ni tunjuk kat public cek yang dah berzaman tak pakai tu. Cek lama yang dah tak laku lagi diguna di mana-mana bank di Malaysia tu. Agak kalau aku tunjuk kat pakcik jiran aku yang ambil pencen tiap-tiap bulan pakai cek tu pon dia tahu yang cek tu dah tak boleh pakai lagi. Penipu jenis apa diorang ni?


Dah la tu, tak kira lagi orang yang dah join skim ACK ni yang dah setahun lebih tak dapat duit yang dijanjikan. Mana janji manismu ACK? Aku rasa ada baiknya kalau korang berhenti dari terus menipu rakyat Malaysia ni. Kesian. Dah la buat loan, lepas tu masuk skim ni yang tak nampak-nampak hasilnya. Pintu taubat masih terbuka. Semoga Allah berikan kamu semua petunjuk dan hidayahnya.


Sumber asal : Aidid Muaddib

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...