Friday, July 22, 2011

Four Square - Kini 10 Juta Pengguna

Aku rasa mungkin hampir semua pembaca blog aku ni merupakan mempunyai akaun facebook. Tapi adakah anda juga memiliki akaun 4Square? So kepada yang noob tu 4Square ni juga adalah sejenis laman sosial. Tapi ianya lebih kepada locationing kengkawan kita yang sama-sama mempunyai akaun. So anda boleh tahu kawan anda check in di mana melalui laman ini. 4Square hanya terdapat dalam smartphone. Tidak kira Android, Blackberry dan WinMo. Aku tak sure kalau available di Symbian. Korang boleh add as friends dalam 4Square menggunakan akaun facebook. So boleh terus login kalau ada akaun facebook. Takyah nak isi borang lagi.

4Square baru mencecah hampir 3 tahun. Tapi kini sudah mencapai 10 juta pengguna. Sila layan infografik di bawah ni. Tahniah kepada 4Square kerana kejayaan ini. Aku tumpang bangga sebab aku antara 10 juta terawal join 4square ni. 



Photobucket



Sumber asal : 4Square.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...