Sunday, December 12, 2010

Wanita Bodoh Menuntut Matahari Adalah Miliknya

Berita ni sebenarnya dah lama. Tapi rasanya aku nak remind balik kat sini. Mungkin korang pun dah baca pasal pompuan Spain ni. Dia telah mendakwa bahawa matahari merupakan miliknya Dan akan mengenakan caj kepada semua pengguna matahari di dunia. Angeles Duran 49, telah membuat tuntutan kepada satu badan tuntutan di Spain untuk tuntutan tersebut sejak September lepas. Katanya beliau telah ada surat perakuan sah untuk menuntut bahawa matahari sekarang adalah miliknya.

Aku tak faham ada orang sebodoh ni dalam dunia. Katalah dia cas kat aku pakai cahaya matahari, aku taknak bayar, boleh ke dia halang aku daripada menggunakan matahari. Atau boleh ke dia power off matahari tu dari terkena pada aku? Idiot Spanish.


Surat pengesahan kononnya dah sah la dia pemilik matahari.

Yang keluarkan pengesahan tu pon sama bodoh.


Post asal: Daily Mail

2 comments:

Anonymous said...

hahaha bodoh2 belaka...yer...

Independent Music Garage said...

aku nak cas la kat dia... penggunaan oksigen kat dia... muwahahaha.... bior dia bayor kat aku plak... sekali sedut oksigen 100% dari harga dia cas harga penggunaan matahari, dia kene bayor kat aku

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...