Tuesday, December 7, 2010

Inspira VS Lancer

Proton bulan lepas telah melancarkan model baru keluarannya iaitu Proton Inspira. Katanya Proton bukan hanya sekadar menukar lambang Mitsubishi kepada Proton, tapi ianya diperbaiki lagi mengikut citarasa Proton sendiri. Apa-apapun harga Proton Inspira memang jauh lebih murah dari Lancer. Cuma dari segi kualiti aku tak sure sebab belum dengar ada kawan-kawan aku yang dah pakai Inspira ni.

Lagipun aku ada sedikit kecewa kerana aku ada jugak plan nak beli Lancer tu. Tiba-tiba Proton keluarkan klon Lancer pulak. So batalkan niat ajelah. Aku taknak buat apa-apa review pasal Inspira VS Lancer ni. Cuma aku ada kumpulkan sikit gambar-gambar kat bawah ni untuk korang nilai kualiti kedua-dua model ni. Jangan lupa ye kat bawah sekali tu ada parody Hitler pasal Inspira ni. Just for fun. Hahahaha.

Memperkenalkan Proton Inspira





VS






1 comment:

Anonymous said...

salam... varian yg proton amik tu lancer GT... yg xder lcd...
klu der lcd varian lancer EX klu xsalah la...
bole je klu nk bli lancer.. tp bli evo lancer... asyik GT je nmpak... xpon impreza ke... ni cadangan je... ...taufiq hood...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...