Thursday, September 23, 2010

Ulangtahun Lagi

Tak perasan bulan ni adalah ulangtahun kedua Janji Alam ini sudah berada di sini. Bermakna sudah 2 tahun juga aku menulis dalam arena blog ini. Sudah ada macam2 cerita, macam2 perasaan aku yang aku luahkan sudah berada di sini. Ini adalah entri yang ke 110 aku di Janji Alam. Macam tak percaya masa berlalu sepantas ini. Rasanya macam baru semalam aku daftarkan blog ni.

Terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang membaca blog ini. Terutamanya buat yang tersayang miss Gnie yang satu-satunya pembaca setia yang saya tahu. Kepada yang lain anggaplah segala apa yang kita bersama kongsikan di sini sebagai suatu method kita melepaskan perasaan dan pendapat kita terhadap sesuatu.

Terlalu banyak yang dilalui dalam tempoh 2 tahun ini. Dan yang pastinya sebahagian besar yang mengenali aku memahami apa yang aku cuba sampaikan di Janji Alam ini. Di ulangtahun ini aku telah selongkar semula entri-entri lepas sebagai imbauan kepada apa yang telah di luahkan di sini. Alhamdulillah Tuhan telah memberikan kita ruang masa untuk terus berbicara di sini dan aku akan teruskan untuk menulis walaupun tahun ini aku agak kurang menulis.

Sebagai mengingati ulangtahun ini, aku akan adakan entri khas untuk mengimbau tulisan-tulisan yang lepas dengan mengambil potongan ayat atau mana-mana komen yang membina dan akan di tampalkan di entri khas itu. Mungkin potongan-potongan ayat itu bagus untuk diingati dan dijadikan kata-kata motivasi buat kita.

Sekiranya anda meminati mana-mana potongan ayat, tulisan atau ayat pada mana-mana entri dalam Janji Alam yang lepas bolehlah ditampalkan di ruangan komen dengan menyebutkan tajuk entri tersebut. Tiga penyertaan terbaik dengan pilihan ayat terbaik, komen terbaik atau apa-apa sahaja perkara yang aku rasakan menarik pada penyertaan itu layak menerima hadiah eksklusif dari Janji Alam yang akan diumumkan nanti. Entri khas akan di post pada 15 Oktober 2010. Maka penyertaan ditutup pada 10 Oktober 2010. Penyertaan dari silent readers amatlah dialu-alukan

Terima kasih kerana terus membaca di Janji Alam. Semoga kita semua mendapat rahmat dan perlindungan dariNya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...