Monday, March 30, 2009

Meminta Biar Rasa Pergi

Terkadang rasa itu masih lagi di dalam sini, terkadang ianya masih menjentik-jentik hati, dan terkadang aku masih lagi sedih sendiri walau air mata itu sudah kering dari membasahi pipi.....

Aku berharap biar ianya pergi dengan kata-kata kelu, aku sangat berharap agar cinta-cintanya itu tidak lagi menjelma di hati yang hampir mati ketika itu, dan aku teramat berharap pemergian itu suatu yang tak kuingat selalu...

Pergilah kamu dengan nista itu, pergi kamu dengan bekas-bekas kasih yang telah tersisa padaku, dan aku tahu biar masa yang akan mengubati semua luka-luka itu bersama cinta yang baharu....

1 comment:

tEnTanGkIta said...

Bior jer aper yang jadi.. selagi xde ikatan sah bukannya tanggungjawab kite pun.. dia ank buat aper biorkan.. sok2 nyesal ler dier tue.. teruskan idup bro.. byk bunga2 kembang baik punya wangi kat keliling...hish..hish.. tengok depan dan pastikan tak jatuh sebelum berjuang.... salamz..


Manjadda Wajada Kun Fayakun..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...