Saturday, October 4, 2008

Dugaannya - Hujan

Disebabkan aku malas nak buat entri baru sempena hari raya ni... so aku bagi satu lagu yang agak kuarang digermari tapi aku suka lagu ni...sebab lagu ni bukan lagu kisah cinta...Enjoy the song...



DugaanNya - Hujan



DugaanNya - Hujan:

Woo..ooo

Bapanya mahukannya… jadi seorang askar
Bukan cita-citanya… bukan impiannya

Dia terlalu muda… tuk tinggalkan keluarga
Bila tiba masanya… pilu mula terasa

Berkecamuk hati… hatinya sendiri
Persoalannya kini sampai bila mampu ku bertahan… Mampukahku bertahan…

Woo..
Woo..ooo

Nampak ketara kah dilema diwajahku…
Diluarnya tenang tapi Tuhan saja tahu…

Beginikah selalunya cinta… diakhiri sekarang setelah dicurahkan semua
Cubaku dalami… sampai termimpi-mimpi
Namun apa yang ku jumpa semuanya sama

Berkecamuk hati… hatinya sendiri
Persoalannya kini sampai bila mampu ku bertahan…
Mampukahku bertahan…

Woo..ooo


Nampak ketara kah dilema diwajahku…
Diluarnya tenang tapi Tuhan saja tahu…
Ini semua dugaanNya… semua dugaanNya

Woo..ooo

Nampak ketara kah dilema diwajahku…
Diluarnya tenang tapi Tuhan saja tahu…

2 comments:

Anonymous said...

yeah!..

hujan band indie yg h.e.b.a.t

ttp mnyokong hujan wlopon dlnda
kontroversi ;]

Barunakbelajar said...

Lagu ni ko paham plak..Lagu M Nasir ngan Malique susah plak ko nak faham..Aku bila masuk Hujan nyanyi, memang susah aku nak faham..Kena tukar nama band jadi Petir ker Guruh ker Ribut ker baru ok kot..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...