Monday, August 15, 2011

Pendedahan Arlene Tan sebagai Sitt Al-Wuzara Satu Kesilapan - Gaysec

Akhirnya kecelaruan siapa individu sebenar penghina Islam Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara terbongkar apabila Gaysec membuat kenyataan rasmi bahawa mereka tersalah dedah. Seperti yang aku bagitahu sebelum ini Arlene Tan mungkin bukanlah inidividu sebenar berdasarkan kenyataan beliau sendiri di laman blog beliau (sila baca di entri asal). Berikut adalah link kenyataan mohon maaf oleh Gaysec di laman facebook mereka.

Menurut mereka, kini sudah ada suspek baru identiti sebenar Makcik Wuzara ini. Sila lihat fanpage Pendedahan Eksklusif-Siapa Sebenarnya Sitt Al WuzaraDi page ini ada maklumat lanjut mengenai pencarian semula identiti Makcik Wuzara ini. Menurut Obefiend makcik ini adalah seorang lelaki dan beliau tidak mahu mendedahkannya. Dengan rendah hati aku mohon maaf kepada Arlene Tan walaupun sebenarnya dalam entri lepas aku tak tuduh pon beliau adalah Al-Wuzara, tapi aku rasa bersalah jugak sebab siarkan isu ini di blog aku ni. 

Semoga Allah memberi hidayah kepada mereka yang cuba lari dari akidah Islam sebenar. Kehidupan beragama sebenarnya bukanlah soal memilih cara hidup sahaja, tapi termasuk juga soal kepercayaan kamu kepada kepercayaan yang kamu harus percaya dan bertepatan dengan fitrah sebenar kamu sebagai manusia. Aku tahu di kalangan murtadin Islam masih tinggal saki baki iman kamu pada Allah. Kamu memilih jalan itu mungkin hanya kerana mahu lari dari syariat Islam yang kamu rasa banyak pantangnya. Kembalilah. Masih belum terlambat. Barakah bulan mulia ini semoga kamu didatangkan petunjuk dan hidayah Allah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...